تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار
قیمت و خرید بهترین و ارزان‌ترین گلدان‌های پلاستیکی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

قیمت و خرید بهترین و ارزان‌ترین گلدان‌های پلاستیکی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

گلدان‌ها یکی از ابزارهای زینتی در منزل، محل‌ کار، داخل حیاط و… هستند. انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که هر کدام مناسب یک نوع سلیقه و نیاز می‌باشند. گلدان‌های پلاستیکی نوع خاصی از گلدان‌ها هستند که در خانه‌ها و گاهی در مکان‌های عمومی دیده می‌شوند. این نوع گلدان‌ها در انواع طرح و رنگ‌های مختلف و با قیمت نسبتاً ارزان، عرضه می‌شوند. این نوع وسایل زینتی قطعا انتخاب بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای برای زیباسازی اتاق، تراس، حیاط، مکان‌های عمومی و… خواهند بود. در ادامه مطلب شما را با انواع گلدان‌های پلاستیکی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.

گلدان پلاستیکی

شاید شما هم در فکر انتقال گیاه خود به یک گلدان جدید باشید، اما در انتخاب نوع گلدان مطمئن نباشید. جالب است بدانید که همه گلدان‌ها برای هر گیاهی مناسب نیستند. ما باید با تحقیق فراوان و با توجه به ویژگی‌های گیاه مورد نظر و انواع گلدان‌ها، گلدان مناسب خود را انتخاب کنیم. با این کار، سلامت گیاه ما تضمین می‌شود و طول عمر آن بالا می‌رود. هنگام خرید گلدان، بیشترین گلدان‌هایی که در مغازه مشاهده می‌کنید گلدان پلاستیکی هستند. قیمت مناسب و طرح و رنگ بسیار متنوع این گلدان‌ها، طرفداران زیادی دارد و درنتیجه عرضه و تقاضا برای خرید گلدان پلاستیکی بالا می‌رود. در گلدان‌های پلاستیکی حرکت هوا داخل گلدان محدود می‌شود و آب بیش‌تری به ریشه می‌رسد. تنوع طرح و رنگ این گلدان‌ها همه نوع سلیقه را پوشش می‌دهد و وزن سبک آن‌ها امکان جابه‌جایی راحت گلدان را فراهم می‌کند.

برای خرید گلدان پلاستیکی اینجا کلیک کنید.

خرید و قیمت گلدان پلاستیکی

هنگام خرید  گلدان پلاستیکی باید دقت کرد که گیاه خود را در کجا کاشته‌اید و در کجا می‌خواید نگه‌داری کنید. وقتی که یک گیاه آپارتمانی و نیازمند آبیاری هروز کاشته‌اید، قطعا گلدان پلاستیکی مناسب شماست. چون‌که به‌دلیل تخلخل پایین، آب را بیشتر در خود نگه می‌دارد و نیاز به آبیاری هروزه را کم‌تر می‌کند. قیمت این نوع گلدان‌ها معمولا ارزان‌تر از سایر گلدان‌ها است. البته قیمت گلدان علاوه‌بر جنس، به اندازه و طرح و… نیز بستگی دارد. علت قیمت پایین‌تر این گلدان‌ها استفاده از قالب‌گیری تزریقی در تولید آن‌هاست که روش کم هزینه‌ای است. اگر گیاه شما دارای بیماری قارچی یا بیماری‌های دیگری است، گلدان‌ پلاستیکی بهترین گزینه برای خرید شماست تا باخیال راحت بتوانید آن را استریل کنید.

برای خرید گلدان پلاستیکی اینجا کلیک کنید.

فروش گلدان پلاستیکی

فروش گل و گیاه و گلدان، از شغل‌های بسیار جذاب است که قطعا در روحیه فروشنده نیز موثر است. همانطور که وقتی ما وارد مغازه گل و گلدان فروشی می‌شویم احساس طراوت و تازگی داریم و از رنگ و نقش و نگار‌های مختلف گل‌ها و گلدان‌ها لذت می‌بریم، فروش گل و گلدان نیز بسیار شغل جذابی خواهد بود. چون‌که حتی تصور اینکه هروز در محلی پر از گلدان‌ و گل‌های رنگارنگ مشغول به کار باشیم حس فوق‌العاده‌ای است. با ورود به این مغازه‌ها بیشتر از هر چیز گلدان پلاستیکی می‌بینیم. آنقدر تنوع این نوع گلدان زیاد است که ممکن است ساعت‌ها در این مغازه‌ها در حال گردش باشیم، ولی نتوانیم انتخاب کنیم و بین چندین رنگ و طرح زیبا گیربیفتیم.

لیست قیمت گلدان پلاستیکی

 

انواع گلدان پلاستیکی قیمت
گلدان پلاستیکی سیاه، سایز ۱۴ پک ۱۰۰۰ عددی  حدود ۳۵۰۰۰۰ تومان
گلدان استوانه‌ای پلاستیکی سایز ۲۰ حدود ۳۰۰۰۰ تومان
بسته ده تایی گلدان سایز ۱۴ حدود ۵۰۰۰۰ تومان
گلدان پلاستیکی خیلی کوچک حدود ۲۰۰۰ تومان
گلدان پلاستیکی مستطیلی ۱۳ سانتی‌متری حدود ۷۴۰۰۰ تومان
گلدان سطلی پلاستیکی گلخانه ای حدود ۳۵۰۰ تومان
گلدان پلاستیکی مدل تایلندی حدود ۵۰۰۰۰ تومان
گلدان کلاسیک رنگی، پک ۱۲ عددی حدود ۹۰۰۰۰ تومان

 

انواع گلدان پلاستیکی بزرگ و خیلی بزرگ

گلدان‌های پلاستیکی در سایزهای مختلف، هرکدام مناسب نوعی گیاه هستند و نمی‌توان گلدان‌های بزرگ را برای هر نوع گیاهی استفاده کرد. چون ممکن است به ریشه گیاه آسیب وارد شود و طول عمر گیاه شما کم شود.  گلدان‌های بزرگ مناسب برای حیاط، فضای باز و ویلاها، محوطه‌ها و مکان‌های عمومی، برای فلاور باکس و… هستند. گلدان‌های خیلی بزرگ نیز عرضه می‌شوند که کاربرد‌های مختلفی دارند و معمولا برای کاشت انواع درخت و نهال توسط باغ‌داران و گلخانه‌داران استفاده می‌شود.

برای خرید گلدان پلاستیکی بزرگ اینجا کلیک کنید.

قیمت گلدان پلاستیکی بزرگ

همانطورکه گفته شد، قیمت گلدان‌های پلاستیکی به علت روش تولید ارزان، نسبت به سایر گلدان‌ها مقرون به‌صرفه‌تر است. هرچه گلدان انتخابی شما بزرگ‌تر باشد، هزینه بیشتر خواهد شد. اگرچه گلدان‌های بزرگ با جنس پلاستیک بازهم ارزان‌تر از گلدان‌های بزرگ از جنس دیگر است. تنوع زیاد طرح و رنگ گلدان‌های بزرگ پلاستیکی، این امکان را به شما می‌دهد که طبق سلیقه و نیاز خود بهترین گلدان را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

گلدان پلاستیکی رنگی

اگر به فکر یک تم زیبا و بسیار شیک برای دیوار خانه یا حتی تراس هستید، ما به شما گلدان‌های پلاستیکی رنگی را پیشنهاد میکنیم. این نوع گلدان‌ها بسیار جذاب بوده و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. با این گلدان‌ها می‌توانید براساس سلیقه خود، رنگین‌کمانی زیبا از گلدان‌های کوچک و جذاب را در گوشه گوشه‌ی خانه و محل کار داشته باشید. این نوع گلدان فضایی دل‌انگیز و زیبا را برای شما می‌سازند و با طرح و رنگ‌های جذاب شما را متحیر خواهند کرد.

برای خرید گلدان پلاستیکی رنگی اینجا کلیک کنید.

گلدان پلاستیکی مستطیلی

گلدان‌های پلاستیکی مستطیلی، معمولا برای فضای بیرون خانه، حیاط و بالکن استفاده می‌شوند. برای خرید این نوع گلدان‌ها باید حتما به اندازه حیاط و بالکن و نوع چیدمانی که مدنظر دارید فکر کنید، تا بتوانید سایز مناسب را انتخاب کنید. قیمت این نوع گلدان‌ها، از کوچک تا بزرگ بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. شما براساس بودجه و جنس و کیفیت این گلدان‌ها می‌توانید گلدان مناسب خود را خریداری کنید. اگر به پرورش گیاه و سبزیجات در خانه علاقه دارید، قطعا گلدان ‌های پلاستیکی مستطیلی بهترین انتخاب شما خواهند بود.

برای خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی اینجا کلیک کنید.

 گلدان پلاستیکی ساده

گلدان‌های پلاستیکی ساده، بسیار شیک و پرکاربرد هستند و با هر دیزاینی که مدنظر شما باشد قابل چیدن هستند‌. حتی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و با هنر و سلیقه خود را گلدان‌های ساده را رنگ‌آمیزی و طراحی کنید. به تبع ساده بودن، این گلدان‌ها قیمت بسیار ارزانی دارند و مناسب برای مصارف باغ‌داران و گلخانه داران هستند.

برای خرید گلدان پلاستیکی ساده اینجا کلیک کنید.

 گلدان پلاستیکی سیاه

گلدان‌های پلاستیکی سیاه، معمولا در گلخانه‌ها استفاده می‌شود. به‌علت نبود تنوع رنگ و طراحی، این نوع گلدان، قیمت بسیار ارزان‌تری هم خواهد داشت. بنابراین برای گلخانه داران، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این گلدان ها کیفیت خوبی دارند، با آبیاری دچار شکست نمی‌شوند و تمیز کردن خاک و شوره زده‌گی در آن‌ها بسیار راحت‌تر است.

برای خرید گلدان پلاستیکی سیاه اینجا کلیک کنید.

گلدان پلاستیکی شیک

در زندگی شلوغ و پرتنش امروز، قطعا وجود گل و گیاه در خانه، روحیه افراد را بهبود می‌بخشد و حس طراوت و شادابی دل‌انگیزی ایجاد می‌کند. یکی از شیک‌ترین دکور‌هایی که باب سلیقه اکثر افراد است دیزاین خانه و انواع مکان‌ها با گلدان‌های مختلف است. دکوراسیون با گل و گیاه و گلدان، روی روحیه افراد، بسیار مؤثر بوده و فضایی شیک و لاکچری را برای شما می‌سازد. گاهی افراد، به قول معروف زیبایی را در سادگی می‌بینند و برای شیک‌تر شدن محیط و زیباتر شدن خانه، از گلدان‌های ساده‌تر استفاده می‌کنند. گاهی نیز گلدان‌های پر زرق و برق و کارشده، برای دکوراسیون مناسب‌تر به نظر می‌آید.

خرید گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

گلدان پلاستیکی همواره قیمت ارزانی دارد و با هر سطح در آمدی، می‌توانید این نوع گلدان را خریداری کرده و با آن‌ها محل زندگی خود را زیباتر کنید. گلدانی که انتخاب می‌کنید هرچه کوچک‌تر باشد و طرح و رنگ ساده‌تری داشته باشد، قیمت ارزان‌تری دارد. گلدان‌های سیاه برای مصارف گلخانه‌ای و حتی مصارف خانگی، جزو ارزان‌ترین گلدان‌های پلاستیکی هستند. از طرف دیگر می‌توانید گلدان‌های سفید و ساده پلاستیکی را با قیمت ارزان تهیه کنید و خودتان در نقش و رنگ‌های زیبا، آن را تزئین کنید.

مزایا و معایب انواع گلدان‌های پلاستیکی

مزایا معایب
تخلخل کم و نگه‌داری زیاد آب تاثیر پذیری در برابر دما و اشعه آفتاب
تنوع طرح و رنگ رسیدن آب بیش از حد به گیاه
بادوام و در عین حال منعطف نامناسب برای گلدان‌ها با نیاز کم به آب
سبک بودن و جا‌به‌جایی راحت به‌علت سبکی، احتمال واژگونی بیشتر است.
قیمت پایین ایجاد زباله پلاستیکی
راحتی در ایجاد سوراخ برای زهکشی
تمیز و استریل شدن راحت
استفاده از مواد بازیافتی

 

سخن آخر

همانطور که در مطلب بالا به مزایا و معایب و انواع گلدان‌های پلاستیکی اشاره شد. با خواندن این مطلب قطعا انتخاب گلدان برای شما راحت‌تر خواهد بود و با اطلاعات مفیدی که دارید، بهترین انتخاب را خواهید داشت. این گلدان‌ها برای مکان‌های مختلف و همچنین مکان‌های عمومی استفاده می‌شوند. گلدان‌های بتنی نیز جزو گلدان‌های پرطرفدار هستند که برخلاف گلدان پلاستیکی، از مقاومت بالایی نسبت به یخ‌زدگی و تغییر دما، ضربه و… برخوردارند. بنابراین گلدان‌ بتنی برای خیابان‌ها و مکان‌های باز مثل میدان‌ها و حتی محوطه منازل و در داخل آنها بسیار مناسب تراست و بیشتر عمر می‌کند.

مجموعه تساسنگ، انواع گلدان‌ و فلاورباکس‌های بتنی را در طرح‌های مختلف تولید و با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند.

این مجموعه بهترین انتخاب شما برای خرید گلدان بتنی با کیفیت خواهد بود و همه روزه تا ساعت ۱۷، آماده پاسخگویی به شما عزیزان، از طریق تماس تلفنی و واتساپ می‌باشد. مراجعه و مشاوره حضوری این مجموعه در روزهای کاری، ساعت هفت و نیم صبح تا ۱۵ عصر خواهد بود.

کارخانه تسا سنگ به صورت کاملا تخصصی مصنوعات و فراورده‌های بتنی را تولید و با قیمتی منصفانه و رقابتی و به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌نماید.

تمام محصولات تسا سنگ، ضمانت 10 ساله کیفیت دارند که این امر حاکی از اعتماد ما به تولیدات تساسنگ است.

شما می‌توانید با یک تماس تلفنی از قیمت‌های متنوع کارخانه اطلاع حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *