تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار
خرید و قیمت بهترین گلدان فلزی پایه دار، سطلی، رنگی و جدید در ابعاد بزرگ و کوچک

خرید و قیمت بهترین گلدان فلزی پایه دار، سطلی، رنگی و جدید در ابعاد بزرگ و کوچک

آیا شما هم جزو افرادی هستید که با دیدن گل و گیاه ذوق می‌کنند و چشمان‌شان برق می‌زند؟ کمتر کسی پیدا می‌شود که با دیدن گل و گیاه و طبیعت روحش تازه نشود! معمولا کسانی‌که به گل و گیاه علاقه دارند، همواره در فکر آوردن گوشه‌ای کوچک از طبیعت به خانه‌های کوچک و دلگیر امروزی هستند. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این افراد خرید گلدان است. گلدان‌ها در انواع طرح و رنگ و اندازه‌های متفاوت، زیبایی خانه‌های شما را دو چندان می‌کنند و به افراد خانه حس تازگی و شادابی خاصی می‌دهد! گلدان‌ها در انواع فلزی، بتنی، الیافی، سفالی و… وجود دارند. ممکن است شما اصلا تفاوت این گلدا‌ن‌ها را ندانید و در انتخاب آن‌ها با مشکل مواجه شوید. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های مختلف گلدان‌های فلزی آشنا کنیم.

خرید گلدان فلزی

گلدان‌های فلزی، از فلزات مختلف مثل آهن، آلومینیوم و… ساخته می‌شود. بنابراین انواع متفاوتی دارد و هرنوع از آن، ویژگی‌های خاصی دارد. مثلا گلدان‌های آهنی خیلی مناسب آپارتمان یا تراس خانه شما نیستند! گلدان آهنی با اینکه ضربه‌پذیرنیستد و تقریبا دوام بالایی دارد، اما بسیار سنگین هستند و تغییر دکوراسیون را برای شما سخت می‌کند همچنین امکان زنگ‌زدگی و خوردگی در آن زیاد است. نوعی دیگر از گلدان‌های فلزی، گلدان‌هایی از جنس آلومینیوم هستند. در گلدان آلومینیومی ممکن است روی و مس نیز استفاده شود. این نوع گلدان سبک است، زنگ نمی‌زند و از همه مهم‌تر مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت است. همچنین در این گلدان‌ها نیاز به رنگ آمیزی و طراحی نیست، در صورتی‌که در گلدان آهنی، رنگ آمیزی و زدن ضدزنگ مهم است. گذشته از این مسائل   ظاهر زیبایی که این گلدان‌ها به خانه ما می‌دهند، باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند. با این حال دقت کنید که گلدان مناسبی را برای گیاهان آپارتمانی خود انتخاب کنید تا هم امکان تغییر دکوراسیون به‌راحتی فراهم باشد، هم دوام بالا داشته و برای شما مقرون‌به‌صرفه باشند. نکته‌ی دیگر این است که باید گلدان خود را براساس نوع گیاه و ویژگی‌های ان انتخاب کنید. مثلا گلدان‌های فلزی مدت‌ بیشتری آب را در خود نگه می‌دارند، در نتیجه باعث کاهش دفعات و مدت آبیاری می‌شود.

برای خرید زیباترین گلدان‌های فلزی اینجا کلیک کنید.

قیمت گلدان فلزی

همانطور که گفته شد معمولا گلدان‌های فلزی قیمت پایینی دارند. البته این مطلب در مورد همه گلدان‌های فلزی صادق نیست. گلدان‌هایی که ضخیم‌تر هستند، سایز بزرگ‌تر یا کیفیت بالاتری دارند، باظرافت بیشتر طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند یا مواد مصرفی در آن‌ها گران‌تر است و…، به تبع قیمت بالاتری دارند. شما می‌توانید در فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف، باتوجه به نیاز و بودجه خود، گلدانی متناسب با بودجه و نیاز بیابید و زیبایی خانه خود را دو چندان کنید!

مرکز فروش گلدان فلزی در تهران

پایتخت نشینان، به‌علت اینکه اکثرا زندگی آپارتمانی دارند و از داشتن یک حیاط و باغچه کوچک و باصفا محروم هستند، انواع گلدان‌ها را برای زیباسازی و افزایش روحیه خود در خانه و محل‌کار استفاده می‌کنند. گلدان‌های فلزی از گلدان‌های پرطرفدار برای آن‌هاست که مقاومت بالایی دارد و سال‌ها قابل استفاده است. بنابراین وجود انواع مراکز خرید گلدان‌های فلزی در تهران ضروری است. در این شهر انواع مراکز متنوع برا خرید گلدان‌های فلزی وجود دارد که با ورود به ان‌ها، غرق در زیبایی محیط خواهید شد.

گلدان سطلی فلزی

گلدان سطلی فلزی، از انواع گلدان‌های جذاب هستند که معمولا قیمت ارزان‌تری هم نسبت به سایر گلدان‌ها دارند. این گلدان‌ها با رنگ‌ها و طرح‌ها زیبا تزئین می‌شوند و به عنوان گلدان زینتی برای انواع مکان‌ها استفاده می‌شوند، این گلدان‌ها بیشتر مناسب حیاط و بالکن هستند. البته این موضوع براساس سلیقه و نوع دکوراسیون محل زندگی شما متفاوت است. اگر داخل حیاط یا بالکن از این گلدان‌ها استفاده کردید، نگران تغییر رنگ این گلدان‌های فلزی نباشبد، چون رنگ استفاده شده در آن‌ها معمولا پلی استر و مقاوم به آفتاب است. قیمت این گلدان‌ها معمولا به‌علت سادگی ک درعین‌حال زیبایی بسیار مناسب است و گاها می‌توان گفت ارزان‌ترین نوع گلدان فلزی هستند.

برای خرید گلدان سطلی فلزی اینجا کلیک کنید.

گلدان فلزی بزرگ

همان‌طورکه گفته شد، گلدان‌های فلزی انواعی دارند و در سایز‌های متفاوت عرضه می‌شوند. دکوراسیون خانه و محل کار و همچنین سلیقه شما، تعیین می‌کند که گلدان بزرگ یا کوچک را انتخاب کنید. دقت کنید که هر گیاهی مناسب برای گلدان بزرگ نیست و ممکن است ریشه گیاه آسیب ببیند. پس هنگام خرید گلدان فلزی بزرگ، فقط زیبایی خیره‌کننده‌ آن‌ها را مدنظر نداشته باشید و بر اساس نیاز خود و محل قرارگیری گلدان، آن را انتخاب کنید تا به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما باشد.

برای خرید گلدان فلزی بزرگ اینجا کلیک کنید.

گلدان فلزی جدید

امروزه به دلیل زندگی صنعتی و شلوغ و در اکثر شهرها و به‌خصوصی در کلانشهرها، هروز با استقبال بیشتری از انواع گلدان‌های زینتی  موجه هستیم. امروزه انواع طرح‌و شکل‌های جدید از گلدان‌های فلزی وارد بازار شده‌اند که چشم هر خریداری را خیره می‌کنند. این گلدان‌های فلزی معمولا به سبک کلاسیک هستند و فضایی بسیار زیبا و روح‌انگیز برای شما فراهم می‌کنند.

تولیدی گلدان فلزی

استقبال بی‌نظیر مردم و طراحان دکوراسیون داخلی از گلدان‌ها و به‌خصوص گلدان‌های فلزی، باعث رونق بیش‌تر کسب‌و‌کار تولیدی‌ گلدان‌های فلزی شده است. این تولیدی‌ها انواع گلدان‌ها را با بهترین شکل و در نهایت زیبایی تولید می‌کنند. لازم به ذکراست که اگر بتوانید گل و گیاه‌های مورد نیاز خود را از تولیدی تهیه کنید، هزینه‌ بسیار کم‌تری خواهید پرداخت.

گلدان فلزی گالوانیزه

آیا شما هم به گلدان‌های لوکس علاقه‌دارید یا گلدان‌های قدیمی‌تر را ترجیح می‌دهید؟ گلدان‌های فلزی گالوانیزه، نوع خاصی از گلدان فلزی هستند که انواع طرح و رنگ عرضه می‌شوند. این گلدان‌ها ممکن قیمت بیش‌تری نسبت به سایر گلدان‌های فلزی داشته باشند اما سبک هستند، تأثیرپذیری کمی از گرما دارند و به گیاه آسیب نمی‌زنند. گلدان‌های فلزی گالوانیزه، برخلاف سایر گلدان‌های فلزی دچار خوردگی نمی‌شوند و از مواد مرغوبی ساخته شده اند.

برای خرید گلدان فلزی گالوانیزه اینجا کلیک کنید.

خرید گلدان فلزی رنگی

عاشقان گل و گیاه، همواره با دیدن گلدان‌های کوچک و بزرگ و رنگارنگ به وجد می‌آیند و هزاران ایده جذاب از ذهن‌شان می‌گذرد! گلدان‌های فلزی رنگی از زیباترین ابزار‌ها برای دیزاین و دکوراسیون خانه، محل کار و… هستند. تنها با کمی خلاقیت می‌توانید از تعدادی گلدان رنگارنگ کمک بگیرید و بالکن خانه را به قطعه‌ای از بهشت تبدیل کنید! گلدان‌های رنگی مناسب تزئین نقاط مختلف منزل شماست که نیاز به جانی دوباره و روحی تازه دارند.

گلدان فلزی رومیزی

خوب است بدانید که همه گلدان‌ها نیاز به نور آفتاب ندارند و حتما لازم نیست کنار پنجره و در معرض نور باشند. از این نوع گلدان‌ها می‌توانید به‌عنوان گلدان رومیزی استفاده کنید. گلدان‌های رومیزی یا پایه‌دار، ابعاد مختلفی دارند و معمولا کوچک هستند. البته شما می‌توانید سایز آن‌را براساس بزرگی میز خود انتخاب کنید. قطعا وجود گوشه‌ای از زیبایی‌های طبیعت رو میز‌تان، روحیه و انگیزه شما برای انجام کارهای روزمره را افزایش می‌دهد. گلدان‌های فلزی رومیزی، دوام بالایی دارند و سال‌ها قابل استفاده هستند. همچنین از مزایای دیگر آن‌ها عدم نیاز به زیر گلدان است که کار شما را خیلی راحت می‌کند.

برای خرید گلدان رومیزی زیبا اینجا کلیک کنید.

 

استند گلدان چیست؟

گذشته از زیبایی بی‌نظیری که گل و گیا‌هان به محل‌کار  و محل زندگی ما می‌دهند، امروزه انواع ابزارها پا به عرصه گذاشته‌اند که این زیبایی را دو چندان می‌کنند! این ابزار‌های زیباساز، در بازار به اسامی دیگر مثل جاگلدانی، پایه گلدان، و شلف نیز شناخته می‌شوند. استند‌های گل، ابزار‌هایی ارزان و بسیار کاربردی هستند که با آن‌ها می‌توان یک دکوراسیون شیک و بی‌نقص ساخت. استند‌ها در انواع مختلفی عرضه می‌شوند، مثل استند‌های فلزی و… این ابزار‌ به‌عنوان ویترینی جذاب برای به نمایش گذاشتن زیبایی‌های بیش‌تر گل و گیاهان استفاده می‌شود. محال است برای زیباسازی محل کار، خانه و کافی‌شاپ‌ها و… از یک طراح دکوراسیون داخلی خوش‌سلیقه کمک بگیرید و به شما استند گل را پیشنهاد ندهد! مگر اینکه خودتان از معدود افرادی باشید که به گل و گیاه علاقه ندارند.

استند گلدان فلزی

آیا شما‌هم در خانه یا محل‌کار وسایلی دارید که گاهی نمی‌دانید آن‌ها را کجا بگذارید و کلافه می‌شوید؟ جالب است بدانید که اکثر استندهای گلدان و همچنین استند گلدان‌های فلزی علاوه بر نظم دادن و زیبا‌تر کردن گلدان‌های ما، به‌عنوان نظم‌دهنده لوازم اضافی نیز کاربرد دارند. اگر کمی سلیقه و ذوق به خرج دهید، قطعا وسایل اضافی خانه، به زیباترین شکل در استند‌های گلدان شما جا میگیرند و دیگر اضافی به‌نظر نمی‌رسند! این ابزار‌ها حتی به‌عنوان پارتیشن و جدا‌کننده برای مستقل کردن دو نقطه خانه از یکدیگر نیز استفاده می‌شوند.

خرید استند گل فلزی

هنگام خرید استند گلدان، باید خیلی دقت کنید که آن را برای چه جایی می‌خواهید. هر نقطه از خانه یا محل کار، براساس نوع ساختمان، باز یا بسته بودن فضا و… نوع خاصی از استند گلدان را می طلبد! استند‌های گلدان فلزی و غیرفلزی در انواع طرح و رنگ و شکل ساخته می‌شوند که می‌توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. گلدان‌های فلزی در برابر انواع ضربه و فشار مقاوم‌تر هستند، بنابراین اگر گلدان‌های شما بزرگ و سنگین وزن هستند استند یا جاگلدانی فلزی، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. استند‌های فلزی در انواع طرح و رنگ وجود دارند به همین دلیل هنگام خرید باید کمی دقت کنید و سلیقه به‌خرج دهید یا از دیزاینر کمک بگیرید تا طرح و رنگ و اندازه استند، با فضایی که قرار است در آن قرار بگیرد در تناقض نباشد! یادتان باشد اگر استند‌هایی که انتخاب می‌کنیم وزن مناسبی داشته باشند، در امر تغییر دکوراسیون که هرازگاهی نیاز می‌سود، بسیار راحت‌تر خواهیم بود.

قیمت استند گل فلزی

همانطور که گفتیم استند‌های گل و از جمله استند گل فلزی، انواع مختلفی از نظر طرح، رنگ، شکل، جنس و ابعاد دارند. بنابراین براساس سلیقه و نیاز شما، رنج قیمت آن‌ها متفاوت خواهد بود. شما براساس بودجه و محلی که قرار است استند را قرار دهید، می‌توانید هر نوع از آن‌ها را انتخاب کنید و از زیبایی بی‌نظیری که خانه یا محل‌کارتان می‌دهد لذت ببرید. ممکن است گاهی قیمت استند‌ها و از جمله استند‌های فلزی کمی زیاد به نظر برسد، اما قطعا ارزش زیبایی و سروسامانی که به گلدان‌ها و وسایل اضافی‌تان می‌بخشد را دارد.

گلدان فلزی ارزان

همانطور که گفته شد گلدان‌های فلزی جزو گلدان‌های ارزان‌قیمت هستند. همچنین براساس فاکتور‌های مختلف، قیمت‌های یکسانی ندارند. اگر گلدان‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید، قطعا هزینه کمتری را متحمل می‌شوید. نکته‌ای که در انتخاب گلدان‌های ارزان قابل توجه است، این است که اگر گلدانی ارزان با جنس نامرغوب بخرید، گیاه شما آسیب می‌بیند و مواد نامرغوب گلدان روی ریشه گیاه تاثیر می‌گذارند.

 

مزایا و معایب انواع گلدان فلزی

 

مزایای گلدان فلزی معایب گلدان فلزی
برخی از آن‌ها وزن سبکی دارند. احتمال زنگ‌زدگی هست.
دربرابر تغییرات دما مقاوم اند. تاثیر‌پذیری زیاد در تغییر دما
دوام نسبتا بالایی دارند و به مدت طولانی قابل استفاده است. در صورت وجود فلزاتی چون مس و سرب، سنگین خواند بود.
عدم نیاز به استفاده از زیر گلدانی
افزایش خاصی در نگه‌دارنگی گیاههان
رنگ مقاوم به آفتاب
رنگ‌های بسیار متنوع

 

سخن پایانی

اگر به گل و گیاه علاقه دارید قطعا روی گل‌های خانگی یا محل کار خود حساس هستید و به دنبال بهترین گلدان‌ها برای‌شان می‌گردید. اگر گلدان‌نامناسب انتخاب کنید، علاوه بر اینکه از زیبایی فضا می‌کاهد، به ریشه‌های گیاه نیز آسیب می‌زند. پس اگر به‌دنبال گلدان باقیمت مناسب هستید و گلدان فلزی را انتخاب کردید، روی جنس و متریال آن نهایت دقت را داشته باشید. درنهایت باید گفت که اگر روی سلامت گیاه خود حساس هستید، بهترین گزینه استفاده از گلدان‌های بتنی است.

این گلدان‌ها برخلاف گلدان فلزی، حساسیت به دما ندارند و با متریال طبیعی، طول عمر گیاه را افزایش می‌دهند. مجموعه تسا‌سنگ، کارخانه‌ای معتبر و با سابقه در تولید انواع گلدان‌های بتنی است که می‌تواند خیال شما را از بابت سلامت گل‌ها و گلدان‌های‌تان راحت کند. اگر قصد خرید گلدانی مقاوم، زیبا و خوش‌طرح را دارید، حتما به بخش محصولات سایت تساسنگ سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *