تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار
تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار

تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار

ویژگی های منحصر به فرد محصولات تسا سنگ نسبت به محصولات رایج در بازار، باعث می شود که استفاده از تولیدات این شرکت، سود خالص باشد! در این پست، بدون فوت وقت و پرداختن به حواشی و مطالب زائد، مستقیماً به معرفی ویژگی‌های ممتاز تسا سنگ می پردازیم؛ تا بدانیم چه چیزی باعث ارتقای عملکرد آن شده است. یا به عبارتی دقیق‌تر تفاوت ها و مزایای مهم محصولات تسا سنگ نسبت به سایر تولید کننده ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1.تولید در بالاترین سطح کیفی ممکن

برای اینکه بتوانید بالا بودن درجه کیفی محصولات شرکت تسا سنگ را درک کنید، لازم است بدانید که کف عیار سیمان محصولات این مجموعه از ۸۰۰ شروع می‌شود؛ این در حالی است که کالاهای عرضه شده در بازار، نهایتاً با عیار سیمان ۴۰۰ تولید می‌شوند. علاوه بر آن این مجموعه مواد اولیه خود برای ایجاد یک بتن مقاوم و خوب و همچنین یک طرح اختلاط ایده آل را، از معتبرترین و بهترین شرکت‌های خارجی و داخلی برمی‌گزیند. کادر حرفه‌ای و مجرب تسا سنگ با تکیه بر سال‌ها تجربه درخشان و تخصص طلایی خود، توانایی حل تمامی مشکلات و اشکال زدایی انواع طرح‌های اختلاط با ضخامت‌های متفاوت را دارند.

محصولات نهایی تسا سنگ علاوه بر زیبایی ظاهری، از ماندگاری و دوام فوق العاده بالایی برخوردارند؛ به نحوی که آفت‌های طبیعی از جمله شوره زنی، ریزش، فرسایش، گرما و سرما نمی‌تواند هیچگونه اختلالی در عملکرد و کیفیت محصولات ایجاد کند. این محصولات درصد جذب آب بسیار پایینی داشته به نحوی که عملاً به نفوذ ناپذیری آنها منجر می‌گردد. در نتیجه سال‌های سال بدون اینکه دستخوش تغییراتی شوند، در شرایط جوی مختلف، مانند روز اول باقی می مانند!

2. انعطاف در تولیدات سفارشی و خلاقیت در طراحی‌های نوین در راستای تحقق ایده‌های مشتریان

همانطور که می‌دانید افراد در زمینه‌های مختلف دارای سلایق و ایده‌های متفاوتی هستند. یک مجموعه در حالتی موفق خواهد بود که بتواند از نیاز مشتریان مختلف با تصورات، ایده‌ها و سلیقه‌های گوناگون پشتیبانی کند. شرکت تسا سنگ، توان تولید انواع قالب‌ها در اندازه‌های گوناگون (از ابعاد کوچک تا بزرگ گرفته) و همچنین اجرای طرح‌های ساده تا پیچیده را دارد؛ همین مسئله باعث تفاوت و تمایز آن از سایر شرکت‌های تولید کننده گشته است و سبب شده تا در پاسخگویی به نیاز مشتریان پیشرو باشد. این مجموعه با به کارگیری ترفندهای خلاقانه و انعطاف پذیری بسیار بالا در تولیدات سفارشی، توانسته بسیار کم رقیب و حتی بی‌رقیب باشد!

3. خوشنامی و سابقه‌ای دراز مدت در ارائه خدمات با کیفیت

بدون شک می‌دانید که میزان اعتبار هر مجموعه ارتباط مستقیمی با خوشنامی و سابقه آن دارد. شرکت تسا سنگ مفتخر است که مجری طرح‌های عظیمی در کشور نظیر مصلای تهران، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، بیمارستان قزوین، بیمارستان خرم آباد، بیمارستان نور و مبلمان شهری، طرح‌های نما و کف اکثر پیاده روها، بوستان‌ها و پارک‌های چندین استان از قبیل اصفهان، اراک، بوشهر، قم و… بوده است. خوشبختانه موفقیت در اجرای تمامی این طرح‌ها خوشنامی و اعتبار را برای مجموعه ما به ارمغان آورده است؛ علاوه بر آن گفتنی است که سابقه تیم ما ریشه در گذشته‌های دور دارد و همین مسئله موجب جلب اعتمادِ بیش از پیش مشتریان بوده است!

4. تحویل به موقع محصولات و تعهد انجام کار

شرکت تسا سنگ تعهد در انجام کار را سرلوحه خود قرار داده است؛ به عبارتی دیگر حساسیت ویژه‌ای در قبال تاریخ تحویل کالاها دارد. این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته است که کالاهای درخواستی مشتریان، دقیقاً در موعد تعیین شده با بهترین کیفیت به دستشان برسد.

مجموعه تسا سنگ در زمینی با مساحت ۱۷ هزار متر مربع، به همراه تجهیزات به روز و کامل، فضایی مناسب را برای دپوی محصولات در بخش کیورینگ بخار با هدف عملکرد صحیح و پروسه تولید موفق فراهم نموده است. گفتنی است که در مرحله نهایی برای هر محصول بسته‌بندی به شکل کاملاً تخصصی و مناسب صورت می‌گیرد تا بتوان محصول را به صورت کاملاً ایمن و سالم به مشتریان گرامی تحویل داد.

اگر شما هم جزء آن دسته از عزیزانی هستید که مایلید کارهای پروژه را تا انتها با این شرکت ببندید، خبر خوب به شما این است که این مجموعه قادر است صفر تا صد کارهای اجرایی پروژه را نیز بر عهده بگیرد؛ از جمله این کارها می‌توان به مصلای بزرگ تهران، بیمارستان نور قم، مرقد امام خمینی و مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد.

5. تامین طیف وسیعی از محصولات گسترده با هدف جلب رضایت سلیقه‌های گوناگون

شرکت معتبر تساسنگ با ارائه شمار بسیار زیادی از محصولات متنوع و بی‌نظیر، توانسته است به شکل کاملاً تخصصی سبد خرید کالاهای خود را تکمیل کند. در ادامه همین بخش لیستی از پرفروش‌ترین و پرمتقاضی‌ترین محصولاتی که برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است را معرفی خواهیم کرد:

  • دیوارپوش‌ها با کاربرد گسترده در نمای خارجی و داخلی
  • کفپوش‌ها با کاربردهای همه جانبه برای تمامی سطوح
  • محصولات جی آر سی (GFRC-GRC) و سقف‌ها با انعطاف پذیری بسیار بالا در تولید و کاربرد در زمینه‌های طرح‌های گره و خاص
  • انواع سیستم‌های اکسپوز مبلمان شهری شامل نیمکت‌ها، فلاور باکس‌ها و غیره در ابعاد مختلف
  • حصارهای دور باغچه
  • انواع استندهای ترافیکی جداول خیابانی با تنوع بسیار بالا

6. ارائه خدمات تکمیلی و جانبی نظیر امکان طراحی معماری و مهندسی در صورت نیاز

این کار با هدف پیش بینی هر چه بهتر ایده‌ها پیش از انجام کار و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های بعدی صورت می‌گیرد. جالب است بدانید که شرکت تساسنگ بخشی از فعالیت خود را به طراحی سه بعدی پروژه‌ها اختصاص داده است. طی این فعالیت در صورت صلاح دید، پیش از اجرای عملی پروژه، مشتریان می‌توانند نمای کلی آن را پیش بینی کنند. در این حالت مشتریان خواهند توانست که متناسب با نیاز خود، طرحشان را تغییر داده و در نهایت در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی چشمگیری به عمل آورند.

7. ارائه مشاوره کارآمد و سودمند پیش از خرید محصولات و ارائه دستورالعمل نحوه استفاده از محصولات

ممکن است بسیاری از مشتریان کاملاً بر این امر واقف نباشند که چه نوع محصولی مناسب اقلیم آنهاست؛ پر واضح و مسلم است که انواع محصولات، در شرایط آب و هوایی مختلف، عملکرد و کاربرد متفاوتی را از خود بروز می‌دهند. بنابراین لازم است پیش از خرید، اطلاعات مناسبی درباره محصول مورد نظر و حتی طرز استفاده و نگهداری از آن داشته باشید. مجموعه تسا سنگ با ارائه مشاوره‌های اصولی و تخصصی، بهترین کالاها به همراه دستورالعمل چگونگی استفاده از آن را برای هر مشتری پیشنهاد می‌دهد.

8. استفاده از رنگ‌های با کیفیت معدنی، متنوع و با ماندگاری بالا

انتخاب برند رنگ محصولات، یکی از پارامترهای بسیار مهمی است که همواره باید به آن توجه ویژه شود. تیم تساسنگ، رنگ محصولات خود را از بهترین پیگمنت‌های موجود در بازار تهیه می‌کند. علاوه بر آن رنگ‌ها به صورت عمقی به بافت داخلی محصولات نفوذ کرده و در صورت انجام برشکاری، شما هیچ گونه دغدغه و نگرانی از بابت دو رنگ شدن محصولات نخواهید داشت. گفتنی است چون حجم انبوهی از تولیدات ما کاملاً مطابق با سلیقه مشتری است، لذا در انتخاب رنگ‌های به کار رفته در راستای اجرای طرح اختلاط نیز سلیقه این عزیزان را در نظر می‌گیریم.

9. رضایتمندی مشتری اصلی‌ترین هدف تساسنگ!

ما در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان و ارج نهادن به آنها مفتخر هستیم که محصولاتی با مطلوب‌ترین کیفیت، مقرون به صرفه‌ترین قیمت و نزدیک‌ترین زمان تحویل را ارائه دهیم. خروجی مجموعه ما از آنچنان کیفیت ایده آلی برخوردار است که با سنگ‌هایی از قبیل سنگ‌های گرانیتی و سنگ‌های چینی رقابت می‌کند و محصولات معمولی بازار به هیچ عنوان با محصولات تسا سنگ قابل مقایسه نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *