تفاوت ها و مزیت های بی نظیر تولیدات تساسنگ نسبت به سایر محصولات بازار
راهنمای خرید بتن اکسپوز (از لحاظ حجم - ویژگی‌های ظاهری - ابعاد تایل‌ها و...)

راهنمای خرید بتن اکسپوز (از لحاظ حجم – ویژگی‌های ظاهری – ابعاد تایل‌ها و…)

در طول این مطلب قصد داریم نکات ریز و درشت راهنمای خرید بتن اکسپوز را خدمت شما همراهان همیشگی معرفی نماییم. با در نظر گرفتن چندین جنبه مختلف و همچنین توجه به نکات و دستورالعمل‌هایی که در خرید بتن اکسپوز دانستن آنها الزامی است، شما خواهید توانست یک خرید ایده‌آل را تجربه نمایید. پیش از هر چیزی لازم است که با یکدیگر به یک درک مشترک از چیستی و ماهیت بتن اکسپوز برسیم. این متریال بتنی محبوب در زمینه ساخت هر نوع سازه‌ای می‌تواند به کار گرفته شود؛ اما مسئله اصلی این است که مشتری بتواند نیاز خود را بشناسد و متناسب با آن، یک محصول مرغوب را خریداری نماید. در راستای پیشبرد این هدف تیم مشاورین متخصص تسا سنگ، یک سری اطلاعات لازم و تکمیلی را با هدف تصمیم گیری هرچه بهتر شما عزیزان در حین خرید محصولات، در اختیارتان قرار خواهند داد.

عدم توجه به راهنمای خرید بتن اکسپوز و انتخاب یک محصول نامرغوب باعث می‌شود که سازه مد نظر شما علاوه بر افت کیفیت، از زیبایی قابل وصفی برخوردار نباشد. با قاطعیت می‌توان گفت که مهمترین تصمیم اساسی که پیش از خرید بتن اکسپوز باید گرفته شود، انتخاب یک فروشگاه یا تولید کننده معتبر است. فروشگاه موظف است که امکان مقایسه محصولات مختلف و همچنین نقد و بررسی آنها را فراهم کند تا مشتری بتواند پس از شناسایی یک محصول با کیفیت، احساس مردد بودن از وی سلب شده و با اطمینان خاطر هرچه بیشتر اقدام به خرید آن نماید. فروشگاه معتبر اینترنتی تسا سنگ برای هر محصول، تصاویر مرتبط و اطلاعات صحیحی را ارائه داده است که پس از مشاهده و مطالعه آنها می‌توانید یک تصمیم درست و قاطعانه برای خریدتان بگیرید!

راهنمای خرید بتن اکسپوز از نظر حجم مورد نیاز پروژه

پیش بینی حجم بتن اکسپوز مورد نیاز پروژه از نکاتی است که پیش از خرید این محصول باید به آن توجه ویژه شود. اکیداً توصیه می‌شود در پروژه‌های بزرگ مقیاس که به حجم انبوهی از بتن اکسپوز نیاز دارید، هرگز این محصول را از چندین فروشگاه مختلف تهیه نکنید؛ چرا که طرح اختلاط هر تولید کننده متفاوت بوده و محصول نهایی آنها در عملکرد و ویژگی‌های ظاهری نظیر رنگ با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به همین خاطر است که خریداران حرفه‌ای هنگام خرید این محصول، میزان ظرفیت تولید شرکت مورد نظر را جویا می‌شوند. اگرچه فرمول طرح اختلاط و یا تکنولوژی به کار رفته در تولید این محصول مورد پرسش خریداران قرار نمی‌گیرد، اما نباید از تاثیر قابل توجه آنها روی نتایج نهایی و حتی قیمت بتن اکسپوز نیز غافل شد!

توجه به یک دست و یک رنگ بودن تایل های بتن اکسپوز به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید این محصول زمانی اهمیت پیدا خواهد کرد که شما بخواهید از بتن اکسپوز در نماسازی و یا دکوراسیون قابل رویت سازه خود استفاده نمایید. تعداد بسیار کمی از تولید کنندگان بتن اکسپوز توانایی تولید تایل‌های یک دست و یک رنگ را دارند که البته خوشبختانه تسا سنگ با شخصی‌سازی تکنولوژی‌های روز دنیا این قابلیت را دارد. شما با خیال راحت می‌توانید برای بسط کار و تضمین جنبه زیبایی پروژه خود از محصولات ما استفاده نمایید. فراموش نکنید که توجه به محل قرارگیری بتن اکسپوز نیز از دیگر موارد مهمی است که در حین خرید آن باید رعایت شود.

راهنمای خرید بتن اکسپوز از نظر مقاومت آنها در برابر تغییرات دمایی

نمای اکسپوز

حتماً هنگام خرید بتن اکسپوز، ارائه مشخصات فنی و تمامی ویژگی‌های آن را از فروشنده درخواست کنید. شاید دانستن این نکته جالب به نظر برسد که این متریال در ایده آل‌ترین حالت خود می‌تواند تغییرات دمای بین منفی ۷۰ درجه تا مثبت ۸۰ درجه را کاملاً تحمل کند! اهمیت توجه به مقاومت فشاری زمانی هویدا خواهد شد که متقاضی بخواهد از بتن اکسپوز به عنوان پوششی برای کف سازه خود استفاده نماید. بر این اساس هنگام خرید، توجه به مشخصه‌هایی نظیر مقاومت در برابر تغییرات دمایی، مقاومت فشاری، مقاومت کششی، مقاومت خمشی، میزان اصطکاک بتن اکسپوز و غیره را دست کم نگیرید! پس از دریافت این مشخصات از فروشنده، بازه آنها را با مقادیر استاندارد جهانی مطابقت دهید.

بدیهی است که صنعت بتن و مشتقات آن بسیار گسترده بوده و خرید هر یک از صنایع بتنی رعایت دستورالعمل‌هایی را می‌طلبد. اگر شما اطلاعات درخور و مناسبی از راهنمای خرید بتن اکسپوز نداشته باشید، به کلاهبرداران این حوزه میدان می‌دهید! در حقیقت شما با رعایت این نکات آگاه می‌شوید که فریب کلاهبرداران و محصولات تقلبی آنها را نخورید. فراموش نکنید که یک تولید کننده معتبر در مرحله پایانی کار و پس از تولید، تمامی محصولات خود را از نظر مشخصات فنی و سلامت مورد آزمایش قرار می‌دهد. این کار تضمین کننده اعتبار مجموعه تولید کننده می‌باشد که باز هم خوشبختانه تسا سنگ در این زمینه نیز حرفی برای گفتن دارد! متاسفانه عده‌ای از افراد بدون رعایت اصول و راهنمای خرید بتن اکسپوز و تنها بر اساس قیمت ارزان اقدام به خرید این محصول می‌کنند؛ این روش ضمن اینکه ریسک بسیار بالایی دارد بلکه نمی توان با قاطعیت از کیفیت این متریال اطمینان حاصل کرد.

راهنمای خرید بتن اکسپوز از نظر بررسی ویژگی‌های ظاهری

نمای-بتن-اکسپوز-exposed-facede-panel

بررسی ویژگی‌های ظاهری بتن اکسپوز راهی کارآمد و آسان برای پی بردن به کیفیت این محصول می‌باشد. اولین نکته‌ای که هنگام خرید بتن اکسپوز توجه به آن به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این محصول ضروریست این است که این متریال حتماً باید ظاهری یک دست و صاف داشته باشد؛ یعنی به هیچ وجه نباید روی بافت آن سنگدانه های ریز و درشت به چشم بخورد. یکی دیگر از اساسی‌ترین ویژگی‌های ظاهری بتن اکسپوزِ مطلوب و ایده آل عدم وجود حفره های عمیق و یا سطحی می‌باشد که ارتباط مستقیمی با میزان مقاومت و کیفیت محصول دارد. اگر در سطح تایل های از پیش ساخته شده بتن اکسپوز، تخلخل و یا حفره‌هایی را مشاهده کردید، این مسئله نشان از پروسه اختلاط ناقص این متریال دارد.

از دیگر نکات ظاهری که می‌بایست در هنگام خرید بتن اکسپوز حتماً به آن توجه کنید این است که این متریال نباید رنگی کدر داشته باشد. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که رنگ بتن اکسپوز در برخورد با باران‌های اسیدی و یا تماس گرد و غبارها کدر شده باشد. این موارد حاکی از پایین بودن سطح کیفی محصول نهایی است که با بررسی از جنبه‌های مختلف می‌توان به این نتیجه رسید که ارزش خرید ندارد! پس حواستان را کاملاً جمع کنید.

راهنمای خرید بتن اکسپوز از نظر بررسی ابعاد تایل‌های آن

هنگام خرید بتن اکسپوز بررسی دقیق ابعاد تایل های این محصول را فراموش نکنید. آنچه که باعث اهمیت این مسئله شده است این است که طراحی سطح شما و همچنین چیدمان نهایی آن ارتباط مستقیمی با ابعاد تایل‌های خریداری شده دارد. علاوه بر ابعاد، وزن بتن اکسپوز نیز از جمله عوامل موثر در نصب و اجرای آن به شمار می‌رود. از این رو هنگام خرید آن باید سوالاتی را راجع به ابعاد و وزن بتن اکسپوز مطرح نمایید تا در نهایت بتوانید تشخیص دهید برای نصب و اجرای آن از تجهیزات روش تر استفاده نمایید یا روش خشک؟!

البته توجه داشته باشید که از جمله ویژگی‌های بتن اکسپوز این است که از نظر ابعاد و سایر ویژگی‌ها امکان سفارشی سازی دارد. علاوه بر آن بسیاری از کارخانجات مطرح و سرشناس تولید کننده با هدف فرم دهی هرچه بهتر بتن از الیاف ویژه‌ای استفاده می‌کنند. با این اوصاف و با وجود ماهیت تغییر پذیر بتن اکسپوز تولید یک محصول که ویژگی‌هایی متناسب با نیاز مشتری داشته باشد کار چندان دشوار و غیر قابل انجامی نخواهد بود. خلاصه کلام اینکه اگر مواردی که تا اینجای کار خدمتتان شرح دادیم را هنگام خرید بتن اکسپوز در نظر نگیرید، خریدتان سراسر مشکل خواهد بود!

از دیگر موارد قابل توجه هنگام خرید بتن اکسپوز

از آنجا که بتن اکسپوز استفاده‌های گسترده‌ای به ویژه در پروژه‌های ساختمانی دارد لذا مصرف کنندگان آن هنگام خرید این محصول با چالش‌هایی نظیر تضمین کیفیت و همچنین قیمت مناسب دست و پنجه نرم می‌کنند. برای اینکه بتوانیم شما عزیزان را به یک تصمیم گیری قوی و صحیح نزدیک‌تر کنیم، لیستی از سایر موارد قابل توجه هنگام خرید بدون اکسپوز را در ادامه گردآوری کرده‌ایم:

  • نوع بتن: اصلی‌ترین ترکیبات بتن اکسپوز شامل سیمان، ماسه، شن و آب است. تولید کنندگان این محصول با اعمال تغییراتی در ترکیبات آن توانسته‌اند طیف وسیعی از انواع مختلف بتن اکسپوز را روانه بازار کنند. در نهایت این مشتری است که بر حسب شرایط آب و هوایی و اقلیم منطقه‌ای که پروژه در آن قرار دارد، مناسب‌ترین نوع بتن اکسپوز را خریداری می‌کند. نام بردن از تمامی انواع بتن اکسپوز ما را از بحث اصلی این مطلب دور می‌کند؛ اگر می‌خواهید اطلاعات جامع‌تری را در این باره کسب کنید به سایر مقالات وب سایت تسا سنگ مراجعه نمایید.
  • کیفیت بتن: توجه به بالا بودن سطح کیفی از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید بتن اکسپوز به آن توجه ویژه شود. برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت بتون اکسپوز راحت باشد، حتماً آن را از معتبر ترین شرکت‌هایی که در عرصه تولید بتن فعالیت دارند خریداری نمایید.
  • قیمت بتن: راجع به قیمت بتن اکسپوز و عوامل تاثیرگذار روی آن میتوان مفصل بحث کرد؛ از این رو ما یک مقاله تخصصی را کاملاً به این موضوع اختصاص داده‌ایم. اما از دیدگاهی دیگر می‌توان توجه به قیمت بتن را یکی از نکاتی دانست که هنگام خرید بتن اکسپوز توجه به آن ضروری است. در راستای این هدف کافیست شما پیش از خرید قیمت‌های ارائه شده توسط چندین شرکت و همچنین شرایط فروشندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.
  • نحوه تحویل بتن: یک خریدار زیرک و با تجربه پیش از خرید حتماً از نحوه تحویل محصول و همچنین حداکثر مدت زمانی که به دست وی خواهد رسید مطمئن خواهد شد. فروشنده موظف است که نحوه تحویل و همچنین شرایط آن را به عنوان فاکتورهای مهم در خرید با خریدار کاملاً هماهنگ کند.
  • نحوه پرداخت هزینه: پرسش راجع به نحوه پرداخت هزینه سفارش نیز از دیگر موارد مهمی است که حتماً باید خریدار و فروشنده در این زمینه با یکدیگر هماهنگ کنند. بعضی از شرکت‌ها پرداخت هزینه را در محل تحویل گیرنده دریافت می‌کنند و بعضی دیگر از پرداخت آنلاین و الکترونیکی پیش از تحویل سفارش استفاده می‌کنند.

 

کلام آخر و گذری اجمالی بر هر آنچه که راجع به راهنمای خرید بتن اکسپوز شرح داده شد!

اگر شما تمامی نکاتی را که راجع به راهنمای خرید بتن اکسپوز در طول این مطلب شرح دادیم رعایت کنید بدون شک بهترین خرید را تجربه خواهید کرد. فرایند خرید از تسا سنگ به عنوان یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین تامین کنندگان بتن و مشتقات بتنی، این گونه است که شما با مشاوران فروش ما تماس حاصل کرده و جزئیات محصول مورد نیاز خود را مطرح خواهید کرد؛ پس از اینکه مشخصات مورد نیاز شما و اطلاعاتی که در اختیار مشاوران قرار داده‌اید مورد بررسی قرار گرفت، کارشناسان فروش مجموعه ما متناسب با شرایط تان پیشنهاداتی را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید بتن اکسپوز باید در نظر گرفته شود این است که شما می‌توانید از تامین کننده، نمونه‌ای از محصول مد نظرتان را در حجم بسیار کم درخواست کنید و آزمایشات پیش از خرید را روی آن انجام دهید تا از اصالت محصول مطمئن شوید. شما با انجام یک سری آزمایش‌های تخصصی، به مشخصات فنی این محصول از جمله مقاومت فشاری، مقاومت خمشی، مقاومت پایداری رنگ، مقاومت به سایش و غیره پی خواهید برد.

در پایان کار به عنوان نکته نهایی توجه به ضخامت پنل‌های بتن اکسپوز را هنگام خرید این محصول فراموش نکنید. طبیعتاً هر چقدر ضخامت این پنل‌ها بیشتر باشد هزینه‌های مربوط به خرید آن نیز بالاتر خواهد بود. ضخامت یک سانتی‌متری تا ۱۰ سانتی‌متری قابل تولید است و انتخاب هر یک از آنها به این مسئله بستگی دارد که بتن اکسپوز در کدام قسمت پروژه به کار گرفته می‌شود.

یافتن مرکز خریدی که محصولات را بدون واسطه عرضه کند یک مسئله مهم به شمار می‌رود. وجود واسطه‌های فروش، افزایش قابل توجه هزینه‌های زائد را در پی خواهد داشت. راجع به این مسئله نیز باز هم می‌توانید روی تسا سنگ حساب کنید! در خصوص این مقاله و مطالبی که در طول آن ارائه شد، شما می‌توانید پیشنهادات و نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *